Wednesday, July 28, 2010

La Comédie Humaine《人間喜劇》

:好,你咁想知道我的過去.那就要從我既“少年往事”開始講起.“我們這一家”…真係講得上.用“千言萬語”都唔晒..我個人比較“早熟”.但係我有“一個好爸爸”,佢可以稱得上係…“三峽好人”.個個都叫佢做“福伯”.但係有一天,他跟他的同鄉到香港去去做…“省港旗兵
:“省港旗兵”?
:“省港旗兵”!他仲去咗一個地方,叫做… “九龍冰室”.響裡面撞到一個“大隻佬”.搞咗壇“斷背山
仲多了個綽號叫做… “雀聖
: “雀聖”?
:佢留低俾我老母既,就只係得一封“情書”信裡面寫住:“親愛的”…如果“天若有情”, “忘不了”的話就“保持通話”, “得閒飲茶”.睇完這封信之後,“我阿媽發仔瘟” “女人四十”,走去搵咗一間“舞廳”去做“金雞”.表面上她係“談談情、跳跳舞”果種. 其實她既原則係… “我不賣身,我賣子宮
:你老母真偉大!請問你老母響哪間舞廳做呢?我知,百樂門
:係“新精武門
:好舞廳
:佢響呢間“新精武門”度遇到“黑社會”.呢個“大佬”係條“古惑仔”嚟 佢“隻手遮天
:“隻手遮天”咁犀利…佢既勢力一定好大,邊個社團?叫咩嘢哥呢?
:長恨哥 (按:粵語「長恨哥」跟電影《長恨歌》同音)呢個長恨哥當然想同我老母…啦. 但係我老母仲厲害.每一天都“家有囍事”. 梗有“姨媽的後現代生活”嚟探佢. 當然,佢都支持唔到“十二夜
到最後,都是做咗“阿嫂”.後來呢個長恨哥佢“江湖告急”.他逼我老母改咗個西洋名,叫“伊沙貝拉
仲迫要她拍西片“AV
:你老母一生實在太傳奇勒.請問部AV叫咩名呢?
:“藉著兩點說愛你” 《藉著雨點說愛你》
: 一定係一部好純樸既作品勒
: “其後”,她參加咗“四仔旅行團” 但始終還係“四條大路通陰間”.無幾耐,“迷失東京”既我老母
亦都係逃不過呢一個… “窒息”. 我帶著我老母既遺體.用“一半海水,一半火焰
送她到“下一站,天國”. 但係可惡既長恨哥冇放棄過追殺我.他仲落咗“標殺令”,令我“十面埋伏
:咁…咁最後點呀?
:最後點呀…最後點呀?最後冇事 《最後武士》

Nice anot??
This movie i watch ytd wif MZ family and D'One family
This is the movie called 《人間喜劇》
DAMN FUNNY
2hour in cinema
but i dint felt any waste of money
i like 杜汶澤王祖藍partner together
make the movie more funny and interested..
u all should go watch...
After u all watch welcome u all share ur idea about it..
hahaha!!!!
殺手,是不可以有朋友的

No comments:

Post a Comment